Saturday, January 1, 2011

Assalamualaikum 2011



2010 sudah berlalu pergi... kini 2011 menjelma...
thn 2010 memberi seribu dugaan dan nikmat kpdku...
dan Alhamdulillah,aku dpt melaluinya... Thank You Allah...
apa yg aku azamkan berjaya dan ad jgk x berjaya...
jd aku mahu mulakan thn 2011 ni dgn penuh semangat...
semangat yg bru kerana aku tau aku akn menghadapi cabaran yg bru...
semoga aku dikurniakan kekuatan dan kesabaran utk menghadapinya, amin...

teringat satu kata-kata yg kini menjadi peganganku...
Insha Allah, smpai ble-ble...

jgn diminta utk dikecilkan ujian...
tetapi mintalah dibesarkan iman utk meghadapinya...

kerana dlm kehidupan kita...
kita x akn dpt lari drp dugaan dan ujian Allah...
dan setiap apa yg terjadi terkandung 1001 hikmah...

 ~masih terbayang-bayang memori indah 2010~

 ~semoga aku diberi pilihan terbaik utk menyelesaikan apa shj masalah yg mendatang~

 ~setiap kejadian yg kita lalui akn menjadi pengajaran berharga buat kita~

No comments:

Post a Comment