Thursday, December 30, 2010

macam-macam hal derr~

heloooooooo sume...
kerinduan telah melanda diriku, hehe...
rndu nk berblog la...
3 4 ari x buke, rndu la sgt =p

bukan ape??? bru byr berokbond dowh...
tue yg 3 4 ari x leh nk berblog, huhu...

nk crite ckit la sal aktiviti aku kelmarin...
yg pastinya letih dowh jejalan seharian...
opss!!! xde la seharian coz kitorg pegi dr tghri sampai ke mlm je, hehe...
kitorg??? ye la... daku pegi ngn fmlyku...

sekolah kan dh nk buka...
sem bru pun nk buka jgk...
tue yg kelmarin jejalan shopping brgn sekolah
adik-adikku dan brgnku jgk...
plus brgn dapur... tue msti la kn ^_^

nak dijadikan al-kisah plk...
blik lewat gile sbb Perlawanan Bola Sepak
punya pasal derr...
ye la, nak2 lg adikku Angah peminat tegar sukan...
shopping abis kul 8 something ar...
tp disebabkan bola dh mula...
kitorg pun lepak la kat kedai makan sehingga abis bola...
first time dowh, aku tgk beramai2 camtue...
ye la, selama ni layan bola kat rumah je...
gempak gak la kn...
tp ble layan kat kedai makan...
ngan rmainya manusia2 lg gempak dowh...
syok abis derr...

semalam aku dpt bad news...
ckit je la bad dye kowt, hehe...
aku dpt tau aku x dpt duk kolej la sem ni...
aku risau ckit  je tp yg sebenar-benarnya risau tahap gaban Ummiku...
kcian kn, huhu... aku x rs kecewa sebenarnya coz dh expect aku x dpt kolej sem dpn...
last sem plk tue, hehe... leh plk aku steady kn, hehe...
siap leh gelak lg tue... bknnya ape coz aku dh awal2 lg dh berangan nak duk rumah...
kire pegi campus nti, aku dr rumah la... toing toing... bez la plk rsnya... rsnye la,hehe...
tp yg x syok ckit coz terpaksa menyusahkan Walid or Ummiku la
tuk anta aku pegi campus nti... ye la, aku ni mn tau drive... lesen pun xde maaa =p
nak pegi bus or cab??? mimpi je la...
tp sume tue lom dpt final decision lg...
mn tau last2 minute nti ad plan lain plk, grrr... seram plk nak fikir, huhu...
*so, x nak fikir2 lg dah, hehe*

psst... psst...
sory lorh crite ari tue aku x abis crite lg kn...
aku janji nak crite esokkannya tp x crite jgk coz berokband x byr...
hehe, sory ye...
nti aku crite lam next entry k...
papai sume~

No comments:

Post a Comment