Friday, December 31, 2010

sambungan bercampur-aduk

bersambung...
 
helooo sume...
seperti yg dijanjikan...
nak crite la kisah cdih dan sakit ati itu ari kn...
alahai, dh basi kowt crite ni, huhu...
tp daku nak crite umum je ok x???
ok je kn, hehe...

kisah cdihnya sbb Adikku cdih sgt...
x tau sbb ape... tnye Ibu... Ibu pun x sure...
dan kisah sakit ati sbb ad org kondem ar sal aku...
mcm la aku truk sgt dowh...
mentang2 la result SPM aku x cemerlang sgt...
plk tue bljr kat cmpus kecik je ( x mcm anak dye)...
helooo, yg pntg aku bljr k...
slm ari ni xde plk aku nk mengada-ngada jg tepi kain dye...
pastue sesuka ati je nak komen2 sal aku, pe cerr???
but, whatever... ad aku kesah??? mybe a little but still I don't care =p

psst... psst...
tp aku dh hepy sgt coz Adik dh kembali hepy...
dh kembali senyum (cam lgu Izwan Pilus plk, hehe)...
Alhamdulillah ^_^
Adik, no more cdih2 k... sekali sekala ok la...
ye la, manusia mn hidupnya sll hepy...
xde mslh kn... but U must remember that we always love and support U...
whatever gonna be happen... Insha Allah...
U are the apple of our eyes~

ni nak habaq mai ckit...
td pun duk cite2 ngn Ummi dan Walid...
sal pe lg??? sal aku x dpt kolej la...
kcian kn??? x kcian...
erm, x kcian xpe la sbb mmg aku rs aku x kcian pun kat dri aku ni, hehe...
tp Walid ngn Ummi aku ni duk risau fikir cmne nak gie campus ni...
jauh kowt...ckit la, hehe...
klu setakat nak blk hujung mgu mmg kire dekat...
tp ni nak kena anta tiap2 ari... jauh tue... ish3, kcian kn...
pastue Walidku pun bunyi sal klu aku ad lesen kan senang...
klu tau cmne dye dh anta aku ambik lesen kete time cuti sem ni...
tp pe yg leh wt skrg... nsi dh jd bubur...
tp mkan bubur pun syok kn, hehe...
opss!!! silap2...mood kena cdih k...
walaupun aku x cdih lgsg=p
ok,nmpknya masalah ni x slesai lg...
*aku x rs pun bnde ni bermasalah... poyosss tol aku...
Walid ngn Ummi aku gile pnye risau...
aku leh wt derk lg, hehe =p


ok le... smpai cni dlu cite ku...
nti klu dh ad pe2 perkembangan...
cewaahh, perkembangan tue, ekeke...
mcm la penting sgt... eh3, penting kowt bgku =p
nti aku inform k...
sje nak melambakkan entryku, hehe...
papai, daaaaaaa...
adiosa~

No comments:

Post a Comment