Saturday, January 15, 2011

bru info =)

helooo sume...

aku bru je cri maklumat2 tuk group asgmntku...
MGT369 ( Research) and ETR300 (Entrepreneurship)...
nti kitorg jupe leh la share pe kitorg dpt kn, hehe...

aku dapat ilmu bru ari ni, hehe...
rasanya klu tak sbb asgmnt ni...
aku takkan terfikir pun tuk cri dan baca tentang sume ni...

owh, groupku dah decide tuk MGT369 pilih tajuk
"FACTORS OF LOITERING TEENS IN KUALA TERENGGANU"
walaupun tajuk ni macam biase je tp bab kena cari artikel2 tuk menyokong research kitorg tue yg menjadi cabaran tuk kitorg...
lgpun ni bru permulaan, byk lg yg kitorg kena bljr...
pe2 pun chaiyok2 (semangat tuk dri sndri tuk trus berusaha sehabis baik)...

erm, tuk ETR300 plk kitorg pilih
"MENTERNAK DAN MEMBEKAL SARANG BURUNG LAYANG-LAYANG"
kitorg kena wt business planning =)
~hope everything gonna be successful, Insha Allah~

No comments:

Post a Comment