Saturday, January 29, 2011

kabel letrik kena curi ke???

okey...
sebenarnya ni cerita pagi td, hehe...
bangun je dari tido,
tengok-tengok gelap semacam je...
nak kata takde letrik,
lampu dalam bilik air menyala lagi
tapi malap-malap gitu, erm...

tonton tv pun kelabu je...
dah la aku ni kira peminat setia rancangan
Nasi Lemak Kopi O...
okey la kan daripada langsung tak dapat tengok kan...
tapi tetiba...
tet...
tet...
tet...
hambek ko, sekali letrik tol-tol takde...
adesss, dah la NLKO tak abis lagi...
takpe-takpe, sabar sudah... steady je la kan...
bukan masalah sangat pun sebenarnya...
dan secara tetiba juga ia kembali normal...
tet..
tet...
tet...
malah makin cerah pulak...
takde dah kelabu asap, hehe...
so, aku pun kembali la menonton
dengan senyuman semanis gula, kahkah =p

rasa hati Fiezah Solehah : masih menunggu waktuku menjadi rajin
untuk menyiapkan asgmnt yang bertimbun-timbun macam Banjaran Himalaya 
(okey, ni hiperbola saje =p )

No comments:

Post a Comment