Friday, January 14, 2011

kisah lucu semalam

heloooo sume...
sebenarnya ni kisah semalam dh....
bru teringat, tue yg terasa mau post, hehe...

tempat : ruang tamu a.k.a ruang makan
(rumah teres so tempat ruang tamu dan ruang makan dlm 1 bhgian je, hehe)
masa : malam a.k.a masa tonton tv jgk
yang terlibat : WUFHISH

maka terjadilah perbualan anak beranak










Walid : eh... td jupe Ustaz Mad... 
dye tnye Walid, spe puan dlm kete ngn Ustaz marin???
Walid pun kabo la anak sulong saya la... (sambil crite sambil tergelak)

Fiezah : ye dok dye tanye gitu??? (sambil tergelak)

Ummi : la, kang dye jupe doh Fiezah belum ni???

Fiezah : tue la pasal... kang masa lawatan dlu Fiezah ad gok...

Walid : (sambil tergelak) dye dok ingat la tue....






Hahahahahahahahah....







Sume tergelak... adik2ku pun tergelak sama...




*dialog dlm loghat trgnu =)

rasa hati Fiezah Solehah : adessss, sekali lg terjadi perkara camni...
asal je mn2 kawan2 Walid nampak je Walidku berjalan sama dgn aku...
msti diorg akn tertanye-tnye... wakaka...
sbb terjadinya perkara camni sbb jarak aku dgn adik2ku jauh...
hampir semua kwn2 Walidku kenal adik2ku tp x kenal aku, huhu...
nasib baik la xde org mulut murai cam dlm drama2 tv...
ble nmpk aku jln ngn Walidku, trus bgtau Ummiku Walidku ad perempuan lain...
tak ke haru hidup klu cmtue, ekeke...

terkenang : perkara mcm ni selalu berlaku kepada driku...
bkn setakat kisah td... aku pernah dianggap pengasuh kepada adik2ku...
ibu kepada adik2ku...adessss, tak tau la smpai akn ad kisah cmnie, huhu~

No comments:

Post a Comment