Thursday, January 13, 2011

macam-macam terjadi...

helooo sume...

ari ni dah khamis, hehe...
abis sudah kuliah tuk minggu ni...
ad rs sedikit lega, hehe...
tp otak ni asyik ligat je berfikir...
nth fikir bnde yg mnfaat ke tak,
tak berani nak bgtau la, hehe...

hujung minggu dah tiba pun...
keje cari info tuk wat asgmnt msih berjalan lg...
Insha Allah... moga2 tak leka la aku ni,hehe...

dalam minggu ni pun dah ad yg tak bez terjadi, huhu...
yang menyebabkan air mataku mengalir gak...
ngeee, tak suke... tak suke...
ckup2 la... aku dah teguh dgn keputusan aku...
tolong la jgn tanye lg...
tolong la jgn kcu aku lg...
tolong la jgn wat aku serba salah...
tolong la... tolong la, huhu....

wlaupun ad kisah sedih...
nsib baik ad jgk kisah gembira...
dah tak perlu nak ingat yg sedih...
yg gembira dah datang, hehe...

hidup mmg mcm tue kn...
ad kisah duka... ad kisah gembira...
ad kisah lucu... ad kisah sakit ati...
kiranya macam-macam kisah la...
macam-macam blh terjadi dlm hidup kita ni...
dr situ la kita akn belajar kn...
wlau ape2 pun, semoga kita sume berada dlm lindungan hidayah-Nya...
Amin Ya Rabbal Alamin

No comments:

Post a Comment