Tuesday, February 8, 2011

hari yang mencabar

kalau kelmarin hari yang memenatkan...
hari ni lg penat wooo...
mencabar lagi tue, huhu...

erm, perkara yang di 'plan' kelmarin tak menjadi...
tak pasal-pasal kerana 'plan' tue,
aku bersenam secara tak sedar, hehe...
iye la, dari satu bangunan ke bangunan yang lain...
dan berhempas pulas menaiki tangga
dengan wedges kesayanganku setinngi 3 inci...
fuh!!! memang betul-betul bersenam aku...

kalau ikutkan hari ni ada satu kelas je...
tapi aku balik lambat juga...
konon mau settlekan 'plan' ni la...
tapi hampeh, belum selesai juga...
terpaksa la settle esok juga...
harap-harap esok settle sume sekali, huhu...

selepas kejadian di campus...
aku pun seperti biase menunggu kedatangan Walidku
untuk balik rumah...
opss!!! hari ni mau melencong sikit, hehe...

aku pun bagitau Walid...
nak pegi Guardian or Gaint or Mydin Mall
(tempat standard la kalau di Kay Tee ni)
sebab ada sikit barang mau beli maaa...
 
tapi sebelum tue,
kitorang singgap Restoran Mat Binjai
untuk melantak, bez wooo, hehe...

dah kenyang melantak...
misi untuk cari barang pun bermula...
Walid berenti di Giant...

disebabkan Walid ada keje lagi...
then dia pegi pejabat dia...
dan meninggalkan aku terkontang-kanting sesorang di Giant, huhu...
hehe, tak takut la... ala, mainan kowt Giant tue...
dan aktiviti selepas itu...
.
.
.
.
.
.
.
shopping la =)
.
.
.
.
.
.
.
jam  5++ petang...
Walid ambikku balik...
singgah RHB Bank jap...
Kedai Buku Banggol jap...
(sempat la rembat 1 novel, hehe)
baru la balik...
fuh!!! letih-letih...
seharian jejalan...

okey la,
mau tido, papai...
salam =)

psst : asgmnt lom siap lagi, huhu~

No comments:

Post a Comment