Tuesday, February 1, 2011

kisah hari ini ( 1 Feb 2011)

kisah bermula pagi tadi dengan...
aku terjaga dari tido sebab Adik menangis panggil nama aku...
Tak Yong ( Kak Long)... Tak Yong ( Kak Long)... *sambil nangis...
serius, terkejut aku... ye la, aku ingatkan Ummi dan Walidku takde kat rumah sampai Adik nangiskn...
pelik tol la sebab biasenya Adik bangun-bangun je mesti cari Ummi... bukan aku...

pe lagi... tergesa-gesa la aku bangun...
jenguk bilik Ummi nak tengok Adik...
tapi keluar je dari bilik... 
elok je aku nampak Ummi dan Walid...
diorang ada je kat rumah... haiyaaaaaaa...

tak nak Adik nangis lagi...
aku pun dukung sambil pujuk Adik...
tapi klaka la... aku dah tergelak-gelak dah...
Ummi pun sama... maybe Adik ingat Ummi takde macam semalam...
tue yang dia terus panggil aku... tak panggil Ummi, hehe...

rasa hati Fiezah Solehah : sekarang ni aku dan adik-adikku suka layan lagu Insha  Allah versi Melayu pula, hehe...

No comments:

Post a Comment