Sunday, February 27, 2011

Sehari Di JomHeboh Kay Tee

kisah 26 Feb 2011...
last day JomHeboh di Kuala Terengganu...
so, aku sekelurga pun pergi juga untuk melihat suasana =)

adessss, belum sampai kat Dataran Shahbandar,
jalan raya dah 'jem'... sebelum memenatkan kaki untuk berjalan-jalan,
kitorang pergi makan dulu... lapar wooo...
time tue dah kul 3 petang tapi kitorang lom makan tengahari lagi, huhu...
singgah la makan kat Warung Nasi Kukus...

lepas makan, kitorang berjalan kaki je ke JomHeboh...
masuk je kat kawasan JomHeboh...
fuyooo, ramai gila orang, hehe...
ye la... first time JomHeboh ada kat Terengganu...
masing-masing dah teruja kot =)

tengah-tengah syok cuci mata tengok orang ramai, hehe...
tetiba ternampak seorang (errm, cam kenal)...
rupanya cam blogger explore terengganu...
tapi aku tak berani nak tegur, hehe...
lagipun aku tengah tunggu seseorang =)

hah, rasanya betul la...
sebab aku baru baca entry terbaru beliau pasal JomHeboh...

aku tak ambil banyak gambar pun...
gambar ni je yang ada =)

 sekian lama tak main ngan arnab...
kelmarin dapat juga pegang...
tapi abis bulu-bulunya terlekat kat bajuku =p

 comelkan ^_~
gambar ni diambil oleh "seseorang"...
*segan pula aku tengok muka aku camni, hehe~

hah, yang cute tue la "seseorang", hehe...
namanya Kak Ain... sebelah aku pula Wani...
*abaikan aku yang semakin tembam =p

1 comment: