Saturday, March 19, 2011

Baru Siap Asgmnt ECO... Yang Lain, Erm

macam satu keajaiban je
aku dapat siapkan asgmnt aku awal...
asgmnt ECO aku dapat siapkan tengahari tadi...
magis tak??? tak erk???
helooo, magis okey sebabnya...
jeng... jeng... jeng...
jawapan paling tipikal...
aku memang jenis manusia yang suka buat kerja last minute, hehe...
tapi asgmnt ECO, tetiba pulak ada aura rajin datang menjengah...
TERbuat awal... ceh, sengal je...
macam awal sangat je siap... ikutkan last minute jugak...
asgmnt tue nak kena tunjuk kat Puan esok...
tapi mengikut perancangan Puan...
esok Beliau hanya nak tengok 80% je...
tapi... alang-alang dah ada semua maklumatkan... buat abis terus la =)
lagipun mana la tau ada silap sana salah sini ke yang aku buat...
leh la Puan bagitau siap-siap...
then leh la aku cari maklumat baru, ye dak??? =)

psst : baru siap asgmnt ECO, asgmnt lain berlambak-lambak lagi tak siap, huhu...
psst... psst : tadi tengok calender, ada lagi 3 minggu nak kena presentation ETR... takutnya :'(
psst... psst... psst : esok hari kuliah lagi... Ya Allah, kuatkan semangatku untuk melakukan yang terbaik... Amin Ya Rabbal Alamin~

I'will try.. Insha Allah~

No comments:

Post a Comment