Friday, March 11, 2011

Cukup Sudah =)

Alhamdulillah...
cukup sudah rehat...
cukup sudah tidur, hehe...

sekarang perlu siapkan slide Organizational Plan untuk ETR pula =)

minggu ini memang mencabar dan meletihkan...
 
hari Selasa...
walaupun kelas takde tapi perlu ke bandar
untuk edar questionnaire untuk subjek Research...
sampai petang baru siap...
lagi kesian kawan-kawanku sebab dari pagi tak makan, huhu...
lepas selesai edar di sekitar Hentian Bas Kuala Terengganu,
kitorang pun pergi makan di McDonald...
tempat paling dekat...
makanan paling cepat, hehe =D

hari Rabu...
bertungkus-lumus siapkan asgmnt FIN 329...
tidur pun 2 jam je...
dasyat juga tue sebab dah la lama aku tak tidur seciput itu...
dulu-dula pernah la tidur seciput macam tue...
ada tue sampai tak tidur semalaman...
tapi itu dulu...
sekarang duk rumah, tidur selalu cukup...
cuma hari Rabu ni je la, huhu...

hari Khamis...
punya la lama aku tunggu nak print asgmnt, huhu...
sampai lewat masuk kelas... ada test tau...
aku pula tak study mana...
cuma jeling-jeling... baca sikit-sikit je, huhu...
lepas tue pula, aku baru tau masuk lab kul 2.30 petang
(salah sendiri tak datang kelas hari Khamis lepas,
pastu tak tanya tul-tul kawan aku kul brape kan, huhu)
aku pula bagitau Walid kelas abis kul 12 tengahari...
Alamak!!! henfon aku tertinggal pula, adoyai...
pastu aku pun pergi la menyelinap masuk kolej,
konon nak guna public fon la...
sekali public fon rosak... 
(memang dah lama rosak sejak aku duk kolej dulu, bagitau Makcik Cleaner)
nasib baik, Makcik sudi pinjamkan henfon dye...
terima kasih tau Makcik =)

psst : nanti nak pos hadiah untuk Baby... terima kasih tau Ibu =)

1 comment:

  1. Salam~~ ad la jugak benda nak di buat kan.. orng neyh..?? tidur ---> bangun ---> online! uhuks..
    ain tinggalkan dah questionnaire punya paper.. bila nak mai bagitau~~ kat kampus la kita buat kejew~~ kureng dugaaan sket

    ReplyDelete