Tuesday, March 1, 2011

Warung Nangka

tadi abis je kelas,
pergi bandar jap sebab nak fotostat...
.
.
.
.
sampai di bandar...
aku terus ke Kedai Buku Banggol...
sambil-sambil menunggu siapnya nota difotostat,
aku pun meng'usha' la novel-novel dan buku-buku motivasi di situ =)

sedang enak membelak-belak,
ada la 3 4 yang berkenan di hati,
tapi disebabkan kekangan wang yg serius...
*perghh, ayat tak leh blah, haha... kidding je =p
aku pun beli la sebuah novel...
"Chronicle 301 : Salji Pertama"
 
 diculik dari En. Google =)

best woo novel ni, walaupun aku  abis baca lagi, hehe...
ni kesinambungan novel pertama...
"Chronicle 301 : Semester Pertama"

juga diculik dari En. Google =)

okey, enough about novel...
selepas membayar pe yang patut...
dan Walid pun dah datang...
sebelum balik, kita makan dulu, hehe...

warung ni dah jadi favorite place keluargaku
kalau nak makan mee goreng basah...
kitorang akan makan di...
"Warung Nangka"

kenapa Warung Nangka?
mungkin sebab ada sebatang pokok nangka kat sebelah warung tue =)

warung ni terletak di lorong...
hadapan Stesan Bas Kuala Terengganu...
*sory, tak reti la nak desribe tempat tue,huhu...

kat warung ni...
tak banyak pilihan makanan yang ada...
makanannya lebih sesuai untuk sarapan...
sebab tue kot warung ni hanya dibuka waktu pagi...
kalau aku dan kelaurgaku datang masa tengahari, dah tutup...

 mee goreng basah

kuahnya...
kuahnya diasingkan sebab tue la mee goreng ni
selalu basah dan ikut suka hati kita je nak letak banyak mana...
rasa tak cukup kuah? leh mintak tambah ye =)

psst : nak cerita pasal mee goreng ni,
melalut sampai terpromote novel, hehe...
nak beli secara online novel tue, sila la singgah kat SINI =)

5 comments:

  1. hai awak :) saye dah join awak :)http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/terbaru-xia-xuanze-ganti-misbun.html

    ReplyDelete
  2. owhh cam best je novel tuuu...huhuhu wajib gi carik nih..:)

    meh ke rumah,
    ~farewell friends~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Tayar Pancit :terima ksaih... nanti saya singgah =)

    Dda Ly : best... best... Insha Allah, tak menyesal beli... nanti saya singgah ye =)

    ReplyDelete