Thursday, March 3, 2011

Yeay!!! yeay!!! dapat Adik baru =)

Alhamdulillah...
Ibu dah selamat lahirkan baby girl...
tak sabar nak tengok gambar baby tue...
mesti cute =)

pagi tadi saja la singgah kat FB...
tak sangka Ayah post status bagitau
Ibu dah selamat lahirkan baby girl...
serius, aku dah tersenyum sampai ke telinga...
terus ucap tahniah kat Ayah...
kat FB dan mesej fon =)
excited punya pasal sampai hantar mesej
kat Shima dan Sue...
 
part paling lucu bila Sue balas 
Sue : bila Ummi mu pregnant?
Aku : lama dah kan, haha...
Sue : erk! tak tau pun... suka la tue dapat girl...
Aku : Suka ar, haha... uwekk,tipu je... bukan Ummi tapi Ibu =p
yess!!! dapat kenakan Sue, wakaka *gelak jahat

hehe, sebenarnya bukan Adik kandung la...
Adik... erm, camne nak bagitau erk???
erm, aku anggap dia Adik aku...
juga dah anggap Ayah, Ibu, Adik2 lain...
juga kelaurga besar AzzamFC keluargaku juga =)

psst : tunggu anak saudara sulung pula, hehe =D

2 comments: