Monday, April 25, 2011

Bertungkus-lumus

adesss, terasa kelakar pula bila kenangkan
tadi betapa semangatnya aku dan Angah membaiki kereta mainan Adik...
macam dah takde kerja je kitorang ni, hehe...

pagi tadi Walid belikan kereta mainan remote control tue 
(dah lamakn tak main, padahal baru je tadi aku main... cilok yang Adik punye, hehe)
tetiba malam ni dah rosak sikit...
tilik punya tilik, rupa-rupanya ada rambut yang tersekat kat moto 'dia'...
pasai tue la tak leh ke depan ke belakang...

jadinya, aku dan Angah bertungkus-lumus
mengeluarkan rambut yang tersekat itu *ceh, skema tul ayat aku ni =)









berpuluh-puluh minit kemudian...


yabeddabeduuuuuuuu!!!


akhirnya kereta mainan tue kembali sihat seadanya, hehe~


psst : umpama menarik rambut dalam kereta...
rambut biar putus, asal kereta jangan rosak...
*kihkih, abis peribahasa jadi hancus dibuat aku ;)

No comments:

Post a Comment