Wednesday, April 27, 2011

Dua Kisah Pendek

kisah pertama : 26 April 2011

kelmarin aku duk rumah bersama Adik...
Achik dan Ateh ke sekolah...
*aku takde exam kelmarin
Ummi dan Walid pergi hospital...
so, setelah di pesan oleh Ummi dan juga kerana
ada perasaan kecian dan rajin ari ni, 
aku ikut segala kata-kata Ummi...
*baik kan aku =p
bangun dari tidur...
jemur pakaian * Ummi dah basuhkan, hehe
sapu-menyapu dalam bilik aku dan ruang tamu sikit...
nak mandi... eh... eh... Adik dah bangun...
mandikan Adik dulu... baru aku mandi, hehe...
then, baru sarapan sambil tengok tv...
then, yeyyyy bersiap untuk masak...
perghh, rajin dowh aku, wakaka...
tanak nasi dan buat sup ayam+sayur...
cukup la tue kan...
complete ada kaborhidrat, protein, vitamin ;)
Ummi dan Walid balik...
lorh, rupa-rupanya Ummi kena bedah...
auchhh, sakit tue, huhu...
asalnya ulser je, tak sangka leh kena bedah~

kisah kedua : 27 April 2011

dah lepas paper ECO...
ada 2 paper je lagi, itu aje, hehe~

psst : koranggg!!! tolong vote Azzam dan Azim  tuk favourite actor kids ye =)

2 comments:

  1. tengah exam ehh? all the best :)

    ReplyDelete
  2. dah habis tapi pa pe pun terima kasih =)
    terima kasih juga sebab sudi singgah~

    ReplyDelete