Sunday, April 10, 2011

Misiku Belum Selesai...

disebabkan Adik menagis mengada-ngada nak pergi jejalan...
so Walid pun merancang la untuk ke Giant Mall...
yeeeeeehaaaaaaa, aku leh tumpang sekaki dua, hehe...
maknanya misiku akan ku jalankan hari ni juga...
tak payah la nak tunggu esok ke lusa ke...

sampai je di Giant Mall...
Ummi, Walid dan Adik bershopping-mopping  disitu...
aku pula melarikan diri untuk menjalankan misiku...
Misiku Adalah...












mencari shawl, inner and kasut baru...
untuk majlis tetttttttt... * lain hari aku cerita ye, hehe...
 
 
maka bermula la...
dari kiosk ke satu kiosk yang ada kat Giant tue aku jelajahi...
dari satu kedai ke satu kedai aku masuki...
dan dari satu butik ke satu butik aku skodengi, hehe...
tapi, apa aku dapat cuma la shawl dan inner...
itupun di saat-saat kecemasan... 
* sebab nak balik cepat, kena ambik Ateh dari sekolah, huhu...
kasutnya belum ketemu...
tidak berkenan di hatiku,huhu...
nampaknya esok atau lusa kena jelajah lagi la...

inner pink and shawl ungu gelap
*kesan dari guna mentol, warna jadi lain sikit, huhu~

No comments:

Post a Comment