Thursday, May 12, 2011

Handphone???

disebabkan aku TERlebih rajin nak mengupdate
tapi malas nak tulis panjang...
so aku nak jawab soalan-soalan yang ditag oleh Dekcik...
dia tag sume rakan Sahabat Blogger dan aku adalah salah sorang daripada mereka...
jadinya, aku nak jawab la...
lagi pun aku bukan ada kerja pun sekarang ni =)

Phone apa yang anda guna sekarang?  
Sony Ericsson W580i~

Dah berapa lama guna phone tu?
erm, 2 tahun... sejak sem 3~

 
Mesej pertama anda dapat hari ini?
dari Hotlink... pasal apa ntah, lupa sebab terus delete,hehe~

 
Siapakah orang paling atas dalam list missed call?
PSA *seorang adik yang aku kenal melalui laman social =)

 
Mesej paling last sekali and it's from?
dari Hotlink juga... lupa juga sebab terus delete, hehe~

Ringtone yang anda guna sekarang?
Irwansyah-Tentang Perasaanku... dah lebih 1 sem, belum tukar-tukar lagi =)

 
Wallpaper phone yang anda gunakan sekarang?
gambarku bersama Adik Azzam di Suarasa Kuala Terengganu tahun lepas =)


Orang yang pertama dalam contact list?
Achik *mak saudaraku

 
Orang last dalam contact list?
Zidah *kawan sekelas di UiTM Kuala Terengganu

Phone yang di idam-idamkan?
iPhone 4... maybe

psst : klu korang nak jwb pun boleh =)

No comments:

Post a Comment