Monday, May 9, 2011

Kasih Yang Suci = Nora Elena

Dari Novel


Ke Drama


adakah sama seperti dulu...
bila aja novel ke drama atau filem mesti berlainan...
kalu tak wataknya, mesti jalan ceritanya...

jujurnya aku belum baca novel Kasih Yang Suci ni...
*ke baca dah??? erm, tak ingat la, hehe~
tapi dari apa yang aku tau, ramai yang cakap best!!!

patut ke aku beli sekarang novel ni
atau tunggu sampai drama ni abis baru beli???

ye la, nanti aku dah baca novel ni...
nanti mula la aku duk banding-bandingkan dengan dramanya...
mesti la aku expect sama sejibik sejebon dengan novel kan, hehe...

erm, rasa-rasanya tak perlu la kot beli dulu kan...
kalu tak sama, sape yang susah??? aku juga...
sakit hati nengoknya, hehe...

kalu aku tak tau jalan ceritanya lagi bagus...
aku syok tengok drama ni ye la kan...

okey la, jom tonton Nora Elena...
opss, dah abis la... esok pula, hehe...

psst : seperti biasa gambar-gambar berkenaan di culik dari En. Google =p

No comments:

Post a Comment