Thursday, May 19, 2011

Trip Melaka N9 : part 3 : hari terakhir

nak taip laju-laju...

susulan part 1 and part 2..
kisah berlaku pada 19 Feb lalu...

tepat jam 8 pagi kami bertolak
meninggalkan Homestay Bonda, huhu...
sebelum meneruskan aktiviti menyoppingkan diri...
kami berenti untuk sarapan...
selepas tue meneruskan perjalanan ke kota Melaka...

jam 10.15 pagi kami berenti di Medan Samudera...
maka turun la kami dari bas untuk shopping...
opss!! aku tak shopping  mana pun...
puas pusing-pusing di situ...

aku bersama Ain dan Shima ke...

hah, nampak tak di depan tue...
kami ke Muzium Samudera =)

sebelum naik, perlu la berposing dulu =)

hanya ini je gambar yang ada dalam simpananku...
yang lain semua dalam henfon kawan-kawanku, huhu...

puas mereka bershopping...
kami menuju ke Mahkota Parade...
pergi ke sini beri peluang pada dak-dak lelaki...
diorang belum beli apa pun lagi... 
disebabkan kecian maka berenti la di Mahkota Parade ini =)



kat Mahkota Parade ni la aku baru mengada nak shopping-mopping...
nak buat camne, time ni mood shopping baru datang, hehe...
tapi disebabkan aku baca sedikit aja duitnya so terpaksa shoppingnya sedikit aja, huhu...

selepas selesai acara bershopping...
kini tiba masa tuk balik...

jam 1.30 pagi kitorang sampai di Kolej...
aku terpaksa menjadi PATI untuk semalaman ini
sebab dah lewat sangat nak balik rumah...
lagipun esoknya ada kelas awal... nasib baik la aku bawak baju lebih...
kalu tak, tak tau la nak cari mana baju untuk pergi kelas, hehe...

TAMAT sudah kisah Tripku ke N9 dan Melaka =)

No comments:

Post a Comment