Monday, July 25, 2011

Selangkah Untuk Mengapai Azamku

Assalamualaikum...
kisah ni berlaku 2 hari yang lalu dah ^_^
 

 
nampak itu???
hah,  betul... aku baru nak ambik lesen...
2 hari lepas aku baru abiskan KPP...
ujian undang-undang berkomputer lom ambik lagi...
seram pulak nak ambik sebab Cikgu2 bagitau nak lulus susah, huhu...
tak nak gagal, nanti tak pasal-pasal burn duit RM30 T_T
 
psst : Cikgu bagitau klu nak dapat lesen L masa raya ni, berangan je la, huwaaa :'(
tapi syukur Alhamdulillah, sekurang-kurangnya aku dah mulakan langkah pertama kan :)

4 comments:

  1. hehehehe kira sebaya lah ye?? laa kenapa baru nak amik lesen?? ohh baru habis belajar ek?

    ReplyDelete
  2. ala..xssh pon..mu stdy soklan lm bku tu je..

    ReplyDelete
  3. fasihah : iye ^_^ hye kembar 1990, hehe~

    aien : ngeee, tkut jgk derr... cikgu2 tue cakap, susah nak lulus... dengar cmtue lg ngeri aku rs, huhu~

    ReplyDelete
  4. fasihah : sebab baru sekarang walid kite suruh ambik, kuikui~

    ReplyDelete