Thursday, July 21, 2011

Spontaneous Thursday #2

Assalamualaikum...

kadang kala aku selalu je terfikir...
diorang (kawan2ku) marah ke aku ke???
diorang terasa hati ngan aku ke???
aku ada buat salah ke???
bilamana hari ni aku borak/mesej/chat...
diorang layan aku mesra je,cite je pe benda pun...
tapi esok or lusanya cam layan acuh tak acuh je...
atau langsung tak layan...
hakikatnya diorang tak pun marah/sakit hati pun ke aku ^_^
*perasaan aku je cmtue~

2 comments:

  1. mmg kdg2 kita rasa camtu kan? padahal org biasa ja hihi

    ReplyDelete
  2. kan... kan... hehe...
    selalu sgt mcmtue,adoyai ^_^

    ReplyDelete