Tuesday, August 23, 2011

Pertama Kali Ke Bazar Ramadhan

Assalamualaikum...

percaya tak klu aku bgtau yang
hari ni pertama kali aku ke bazar ramadhan???
ke ada sesiapa yang lom pegi bazar ramadhan lagi sepanjang ramadhan ni???

syukur Alhamdulillah...
dapat juga cuci-cuci mata jejalan kat bazar ramadhan...
*jangan makruh sudah pose ku, hehe

petang tadi pegi Yayasan Terengganu jap...
jadi sebelum balik, singgah jap kat bazar ramadhan Manir....
padahal tak tau ape pun nak dibeli...
klu ikut perut, memang la nak itu ini kan...
tapi bile difikir-fikir... beli semua nanti bazir je kan...

 tengok dak kecik ni (Adik) sudah kedahagaan
disebabkan tidak berpose, hehe...




psst : aku curi-curi snap gambar-gambar ni, hehe...
*tak senonoh tol perangai :p

No comments:

Post a Comment