Sunday, September 11, 2011

Assalamualaikum...
 
semalam kan aku ada bgtau, aku duk sorg2 je dalam bilik...
3 katil masih lagi kosong... so tadi aku pun pergi la tanye kat pejabat kolej,
sebenarnya ada tak orang2 lain duk bilik sama ngan aku...
rupa-rupanya ada... kire penuh la... jadi diorang sume tak mari lagi...
dah daftar tapi lom angkut segala barang diorang masuk dalam bilik...
jadinya aku leh tarik nafas lega la ^_^
ye la kan, takkan la aku nak duk bilik ni sorang2 sepanjang 1 sem ni...
tak syok la kan, lain la memang bilik ni khas tuk sorang tinggal, tue lain hal... ye dok!!
jadinya, Alhamdulillah ^_^


*sempat lagi tue snap semasa tunggu kawan datang, hehe~

psst : nasib baik la semalam kawan aku yang duk kolej Mawar ajak aku makan,
klu tak kelaparan la aku, hehe... dan semalam aku tido bilik dia... thanks dear ^_^

psst.. psst : Achik (mak saudara, adik ke-3 Walid) selamat lahirkan bayi lelaki seberat 2.48 kg dalam kul 5.08 pagi tadi... Alhamdulillah, anak keempatnya, anak lelaki pertamanya ^_^

No comments:

Post a Comment