Monday, September 19, 2011

Cuti Pertama Di Shah Alam...

Assalamualaikum...

since aku belajar di Shah Alam
*pertama kali wooo aku belajar luar Terengganu...
aku habiskan cuti Hari Malaysia + weekend,
aku ke rumah mak saudaraku, Cik Niy...
*tak nak la balik Terengganu, nanti orang kate manja pulak,
baru seminggu kat Shah Alam, dah nak balik, hehe...

misi sebenar balik rumah Cik Niy sebab nak teman kawan aku ni...
dye nak balik Pekan... so kire aku teman dye pegi stesan bas la...
alang-alang rumah Cik Niy dekat je kat situ, so balik je kn ^_^
lagipun esoknya ( Sabtu), pak saudara aku wat rumah terbuka...
jadinya pergi ngan Cik Niy la...

Hari Sabtu...
 
selepas Zohor, kami bertolak...
first, kitorang beraya ke rumah kawan Cik Niy...
di sana kami dijamu laksa penang, mee sup, koktel, air sirap...
dan kuih raya wajib la ada kan ^_^

lepas tue baru kami ke rumah Cik Hassan ( pak saudara)...
di sana pula ada mee kari, nasi himpit, kuah kacang, rendang ayam...
air anggur dan kuih raya ^_^
*terlupa nak snap gambar makanan, hehe...

*ni je yang sempat aku snap, huhu
 *dari kiri Afiq (sepupu ), Yah De ( pak saudara), Aufal (sepupu) tengah khusyuk tonton tv ^_^

 *dari kiri Pok ( pak saudara), Mok Su Nah (mak saudara), Cik Niy dan Si Kecil Anas (sepupu) ^_^

* Si Kembar Amni Auni dan Raudah (sepupu) ^_^

ramai yang datang...
tapi tak tersnap, hehe...

sampai ke malam, kami di sini...
sebelum balik ke rumah,
singgah beraya di rumah mak Cik Yashin...

TAMMAT
misi beraya kami ^_^

2 comments:

  1. Salam , masih dlm mood raya ya .. ekeke .. Alhamdulillah , murah rezeki .. dpt mkn best best :)

    ReplyDelete