Saturday, December 10, 2011

Day 04- A habit that you wish you didn’t have.

Assalamualaikum....
aku ada habit yang buruk juga la...
dari kecik sampai la besar ni, aku suka sangat "gigit kuku"...
aku dah tak tau camne nak buang habit ni...
kalu takde ke, memang serta-merta gigi dah sampai ke mulut, hehe...
kalu aku gabra pun, kuku juga jadi mangsa...
cuma sekarang leh la kontrol sikit tapi kalu tak digigit,
aku akan kopek pulak... kopek guna tangan la...
korang faham tak??? kalu tak faham, aku pun tak tau nak terang camne, hehe...
tapi akhirnya, kuku aku jadi tak cantik la... tak sekata...
adesss, aku pun tak tau camne nak buang habit ni...
any suggestion??? erm~

No comments:

Post a Comment