Sunday, April 29, 2012

Mid-Term Holiday (19-29 April 2012)

Assalamualaikum...
 
Hari ini hari terakhir cuti...
Esok dah mula kuliah... maknanya mula sibuk juga, hehe...
Tapi takpe sebab dah bawa 'bekal' dari rumah...
Moga-moga cukup sehingga kemabali pulang ke rumah :)
 
Sepanjang lebih seminggu cuti ini, macam-macam juga aku buat itu ini...
Aku balik ke Terengganu (home sweet home) hari khamis malam  (19/4/2012)...
Balik awal la sebab Jumaat dah takde kelas, hehe...
 
Jom tengok apa yang aku buat sepanjang cuti ni :)
 
1)Misi membaca 3 novel ^_^
 
 'Kalau Ada Cinta' - dipinjam dari Eyla
'Mahar Setulus Hati' - dipinjam dari Shima
'Pabila Cinta Memanggilku' -dipinjam dari Nurul

2)Menjadi photog kepada Walid ^_^

first day after finish the work
Walid belanja roti tempayan (yummyyummy)
*will update full story soon :)
 
3)Celebrating Achik's birthday at KFC ^_^
 
left: Ummi and Angah ; right: Adik, Ateh and Achik
 *will update full story soon :)
 
4)Jejalan di Masjid Kristal ^_^
 
 Adik2 bersama Amna (sepupu) di hadapan Masjid Kristal
 *will update full story soon :)

5)Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012 ^_^

'hasil rembatan'
*will update full story soon :)
 
psst : banyak jugakan aktiviti aku buat sepanjang cuti ni kan, takde la duk rumah je, hehe :)

No comments:

Post a Comment