Sunday, May 6, 2012

Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad.

Assalamualaikum...
 
Aku teruskan "Cabaran 30 Hari" ni dengan...
 
 Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad.
 
Selalunya bila aku gembira, aku takde la specifik lagu yang aku pilih...
Aku dengar je semua genre... tak kira la balada ke, R&B ke, rock ke atau nasyid...
semuanya aku layan, hehe... tapi untuk saat ketika ni, aku suka layan lagu ni :)
 
One Direction - What Makes You Beautiful :) 

Bila sedih pula, aku prefer lagu-lagu nasyid sebab menenangkan aku...
Dan nasyid yang paling melekat di hati adalah...
 
Devotees - Setiap Kali :)
 
Bila aku bosan, biasenya aku layan semua lagu...
Kalau dengar lagu sama je buat aku lagi bosan, haha :D
 
Hyped??? situasi camne tu erk??? aku tak tau la maksud 'ia'...
Kalau korang tau, bagitau la erk??? aku ni bab 'English' ni tak berapa pandai lagi... *adesss, malunya~
 
Bila aku marah... erm... aku pun tak sure aku dengar lagu pe, haha...
Rasanya tak dengar lagu apa-apa kot, kan masa marah...
Bila marah, tak ingat pe dah, tau marah je masa tu, haha :D
 
Ok la... rasanya cukup la tu kan... Bye :)
 
psst : lain orang lain citarasa kan... so kongsi la lagu pe yang korang suka dengar :)

No comments:

Post a Comment