Tuesday, July 10, 2012

Day 19- Nicknames you have; why do you have them?

Assalamualaikum...

Day 19- Nicknames you have; why do you have them?

Fiezah : hampir semua yang mengenali diri ini memanggil Fiezah :)

Fiezah, Hafizah, Kak Long = dipanggil oleh Walid, Ummi, and my siblings :)

Kak Long Fiezah (sometimes) = adik-adik sepupu, mak-mak saudara, ayah-ayah saudara sebelah Ummi :)

Kak Fiezah =  adik-adik sepupu dan adik-adik junior (di sekolah, UiTM, AZFC) ^_^

Ustazah, Solehah = beberapa orang sahaja yang panggil dengan panggilan ni (kawan-kawan dan guru-guruku) ^_^

Tak pelik pun semua panggilan tu sebab memang namaku :)
Cuma ustazah la, ada beberapa orang kawan panggil nama tu sebab...
Kata mereka aku macam ustazah... Macam ustazah tang mana pun cheq tak tau, hehe...
Takpe la, as long as tak nama yang pelik atau buruk maknanya, memang aku tak terima la...
Bukannya apa, aku tak nak la di akhirat nanti, panggilan buruk tu yang di panggil T_T
Lagipun namaku sudah yang terbaik di beri oleh Walidku :)
Setiap kali di panggil, kan doa tu :)

Nur = Cahaya
Hafizah = Pemelihara, Penghafaz
Solehah = Baik

^_^

No comments:

Post a Comment